*ויכוח סוער בין חכמי הדתות*
הקורונה המשתוללת בעולם מוציאה משלוותם את כל הכיתות ההזויות הידועות יותר והפחות ידועות.
נביאי זעם לעומת מרגיעים לאומיים צצים כפטריות אחר הגשם כל אחד עם שגיונותיו והבליו כשבשורה התחתונה כל אחד רק מתכוון לצוד נפשות לדעותיו וחלומותיו.
רק נביא לדוגמא כמה מכתות ודתות השקר בעולם, המנסים נואשות לשייך את המגיפה ככלי נשק המגיע מאת אלילם, או ראש דתם או כיתתם.
בראש ובראשונה ראשית גויים עמלק אנו שומעים את נביאי השקר של דת ברלנד, המסיונר הראשי בניסן שיודע בבירור שזה בגלל ה"רדיפה" נגד אותו רודף אכזרי חלאת המין האנושי שכל רגע שהוא מחוץ לכותלי הכלא הוא מזיק יותר מכל מגיפה שבעולם, וכמו כן בעל הכנישתא, המטורלל רחמים ברכה ושאר המדומיינים שבכת.
אח"כ מעניין לשמוע ולראות את אותם דמעות תנין יורדים על גבי לחייהם של גדולי חכמי האיסלאם טוענים בהתלהבות לא פחותה מרחמים ברכה ויעקב בניסן שזה עונש מ"אללא" על שתיקת העולם מול זוועות האויב הציוני בבידוד רוצחי עזה ברצועת עזה זה תקופה ארוכה ועל מעצר השייך הידוע מהפלג הצפוני וכן עונש לאמריקאים על חיסול סולימאני.
כך גם הגיעה שמועה שהאפיפיור ברומא אמר שזה הגיע בגלל שהיהודים צלבו את אותו האיש, וגם עד היום עדיין היהודים עומדים כעם קשה עורף ואינם רוצים להאמין לברלנד הראשון הלא הוא יושקה הנוצרי צדיק הדור דאז ותלמידו של ר' לוי יצחק…. סליחה של ר' יהושע בן פרחיה, וכמובן שהיהודים הם המרעילים את הבארות יחד עם הערבים של יום טוב.
אנחנו לא נשאר לנו אלא לצפות מן הצד כיצד חכמי דת האיסלאם הנצרות, השבתאות יחד עם כל הגורואים והבאבות והאלילים למיניהם רבים ומתקוטטים ביניהם בשל מי הרעה הזאת, ואנחנו נמשיך בדידן באמונת אומן, כי כלל אחד נקוט בידינו והוא: אם בחוקותי תלכו, ונתתי גשמיכם וכו'. ואם תלכו עמי קרי רח"ל ההיפך. מי שעושה מצוות הוא צדיק, ומצוות מביאות טוב לעולם. ומי שעושה עברות הוא רשע, ועברות מביאות מחלות וכו' ומקומו בכלא, ואף עונשים יותר גרועים שהיה מקבל בזמן הבית רח"ל.
כתוב במדרש ילקוט שמעוני סימן לימות המשיח דבר גדול בא והרשעים כלים בו וכן כתוב במדרש רבה לעת"ל עתיד הקב"ה ליפרע מן האומות ע"י דברים קלים. ואין לך דברים קלים כקורונה.
עלינו נפל חובת היום להרבות בתפילה ותחנונים לביעור כל נגע וחולאת, רוחנית כגשמית, ובפרט חוטא ומחטיא באופן נורא כזה אשר בלי ספק שמסלק את השכינה רח"ל ומביא מחלות ודבר לעולם.
ובזכות המחאה והמלחמה ברשע זה, נזכה ששום יהודי לא ינזק, וכל חולי עמך בית ישראל יתרפאו מהרה רפואה שלימה.